31 marca 2018

Pani Buka życzy Cudownych Świąt :)

12 komentarzy:

  1. Dziekuje.
    A Tobie zycze, zeby Cie niebiosa chronily przed Meduza wtedy swieta na 100% beda udane i radosne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha ha ... ja dziś nawzajem powiedziałam sąsiadowi. Ale Tobie się wysilę bardziej uważaj: nie jedz za dużo bo będziesz potem jak ja żałować i leżeć jak foka. Ja zalegnę zapewne już jutro a zwlekę się dopiero we wtorek rano do pracy ...

    Świętuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego i pięknego!
    Idę czytać o co chodzi z tą Meduzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak Kochana po świętach? Meduza się odczepiła?

    OdpowiedzUsuń
  5. I takie były :) No może nie od razu cudowne, ale bez żadnych ekscesów, a to dużo :)
    A jak Wasze?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Buko, Buka bedzie laskawa dac glos, bo zaczynam powaznie podejrzewac, ze Buka padla ofiara Meduzy;/
    I gdzie ja mam teraz te wredna Meduze upolowac? ciagle w Polszy czy moze zastawic zasieki juz w Ukeju??

    OdpowiedzUsuń
  7. ;))) jestem! Właśnie wracamy do domu :((( opisze święta inpo świętach i o Meduzie i jej menżu, ale jak sie co nieco ogarnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uffff wazne, ze jestes i zyjesz:)) Poczekam cierpliwie az sie ogarniesz:)))

      Usuń