22 maja 2019

Pani Buka daje znak...

Jak zwykle rozpocznę od słów: dawno mnie tu nie było...
Chyba to się już nie zmieni. Blog na ostatnim miejscu :(

Dzieje się dużo. Niestety jakaś niezbyt dobra seria. Duże kłopoty ze zdrowiem, zaczęło się od niekończących się przeziębień skończy niewiadomo z czym. Badania, badania i jeszcze raz badania to mój obecnie numer jeden :(
Przepadam się za wszystkie czasy. Niestety. Ale nie ma co smucić. Życie i tyle. Czasem słońce czasem deszcz.

Zepsułem komputer. Na amen. Nic nie działa. Kolejny wydatek.
Nie mogę komentować na Waszych blogach. Niby jestem zalogowana na telefonie, ale po napisaniu komentarza pojawia się i formacja ze sieć niezabezpieczona i ze jestem niezalogowana. Nie rozumiem. W każdym razie: zaglądam, czytam, ale komentować nie umiem :/

Cóż poza tym? Strajk był. Miesiąc siedzenia w domu. Nie mojego, ale Młodej. Trzeba  to było jakoś zagospodarować, lekko nie było. Ale co zrobić.  Najlepsza instytucja - babcia- jak zwykle na posterunku. Inaczej byłoby bardzo ciężko.
Młoda rozleniwiła się przez ten miesiąc. Bardzo oj bardzo, a tu trzeba było powrócić i zaczęło się nadrabianie zaległości, sprawdziany, klasówki, wierszyki, piosenki i inne „cuda wianki”
Dobrze, że na horyzoncie już wakacje. Planów póki co żadnych. Jak będzie zobaczymy.
Wreszcie przyszła wiosna, trochę mokra i zimna, ale jest ;))) od deszczu przynajmniej zielono...

Kończę na dziś  bo dojeżdżam do pracy. Wrócę tu, ale kiedy? Nie mam pojecia.
Do napisania!!!

20 komentarzy:

  1. Będziemy cierpliwie czekać ��

    OdpowiedzUsuń
  2. napraw komputer !! w badaniach życzę powodzenia i czekamy aż się ogarniesz i wrócisz częściej. U mnie też przestoje były ale już się staram to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc czekamy na lepsze czasy. Mam nadzieję że z tym zdrowiem to jednak nic bardzo poważnego nie jest?
    U nas na szczęście strajk był tylko jedno dniowy ale ogólnie kwiecien- maj był bardzo rozleniwajajcy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już niedługo wakacje i urlopy, wreszcie trochę odpoczynku i odsapniemy mam nadzieję ;))

    Zdrowia życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie odpiszesz, ale dobre myśli wysyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby po badaniach okazalo sie, ze nic takiego jednak nie dolega!

    Mam podobny problem z komentowaniem z telefonu. Klikam "skomentuj", po czym moje komentarze sie... ulatniaja. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dbaj o zdrówko Kochana. A czy te przeziębienia to nie skutek zbyt ubogiej diety? Może po prostu brak Ci witamin i niektórych składników mineralnych. Ile już schudłaś? Może zbyt drastycznie?

    U nas tylko córa usychała z tęsknoty za przedszkolem w czasie strajku, a syn miał normalnie zajęcia bo jest w prywatnym. Ja w domu więc wszystko ok, ale gdybym pracowała to albo bym się musiała zwolnić albo całą wypłatę przeznaczyć na opiekunkę. Dobrze że macie taką babcię ;)
    Mam wrażenie że takich babć co się wnukami interesują i chcą uczestniczyć w ich życiu jest coraz mniej :/ Ich strata, ale szkoda dzieciaczków.

    Pozdrawiam i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowie najważniejsze, dbaj o siebie i zaglądaj tu częściej

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie mogę komentować z telefonu. dbaj o siebie- koniecznie!
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. te Buka bierz no się za pisanie !! co to ma być ???

    OdpowiedzUsuń
  11. Halo halo. Ja też dziś wróciłam po mega długiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Puk, puk czy jest tu ktoś? Pani Buka gdzie się Pani podziewa?

    OdpowiedzUsuń
  13. Halo, halo! Jest tu kto? Pozdrawiam serdecznie i ściskam. Ledwo pisałaś o strajku, a teraz znowu siedzimy w domu, tylko powód inny...

    OdpowiedzUsuń
  14. Już rok tu nie zaglądasz.
    ??????

    OdpowiedzUsuń
  15. Buki nawet Covid nie ruszył ... milczy jak zaklęta

    OdpowiedzUsuń
  16. To i ja się dołączę dziś do Kariny- ???

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie - najlepszą wróżką w Polsce jest Alicja
    wróżbę online można zamówić szybko i bezpiecznie na stronie wróżka online Wróżbę otrzymujemy do 60 - 90 minut na email. Wykonuje. również oczyszczanie energetyczne i rytuały miłosne na naprawę związku lub powrót osoby na której nam zależy. Ja zawsze zamawiam na stronie http://wrozkaalicja.pl

    OdpowiedzUsuń