26 stycznia 2018

Trochę techniki i się Pani Buka gubi...

Nie wiem, jak ja to ogarnę. Jednak wyszłam z wprawy. Szukam i szukam i znaleźć nie mogę :( Chciałabym, aby lista blogów uaktualniała mi się, gdy ktoś zrobi wpis... Kiedyś tak miałam, a teraz wyświetlają mi się wszystkie po kolei i nić więcej :( Jak wchodzę w ustawienia to jedyne co mogę to posortować alfabetycznie...

Chciałabym też, aby odwiedzany przeze mnie blog otwierał mi się w nowym oknie...

Póki co musi być jak jest. Może kiedyś dojdę do tego... a może jakaś dobra duszyczka pomoże?

:)

16 komentarzy:

  1. u mnie jak się wchodzi w zakładkę blogi to mam do wyboru alfabetycznie albo ostatnio zaktualizowane to musisz ustawić. Powinno Ci sie rozwinąć ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo jestem ślepa albo mam tylko do wyboru sortowanie alfabetyczne... Popatrzę jeszcze.

      Usuń
    2. Udało się! Zamiast listy blogów dałam ulubione linki czy jakoś tak :)Teraz już jest dobrze. Ufff ;)

      Usuń
    3. no i sobie poradziłaś brawo :)

      Usuń
    4. ale Ci się robi ruch w interesie :D

      Usuń
    5. Polly a czy Ty bylas kiedys otwarta bo wydaje mi sie ze Cie kiedys podczytywalam......

      Usuń
    6. tak na onecie bo tam się nie dało hasłować :) potem przeszłam na blogspot i zniknęłam :D

      Usuń
    7. a to dlatego :) moge prosic o dostep ja tez oczywiscie wysle zaproszenie

      Usuń
    8. Polly rzeczywiście :) Ha! I znajome odnalezione po latach ;) Magia Internetu ;)))))

      Usuń
    9. tylko czy ja Cię czytałam Kobieto ?? nie kojarzę hmmm

      Usuń
  2. Witam witam jak tylko wejdę na koputer to wyśle zaproszenie do mnie😉bo z tel nie umiem.

    OdpowiedzUsuń