13 czerwca 2018

Pani Buka i odchudzanie...

jest! Wreszcie coś dla mnie ;)))))

Dostałam maila z wiadomością „Poznaj najlepszy sposób na odchudzanie bez wysiłku. 8 kg mniej w 2 dni!”

http://www.medycyna-przyszlosci.pl/przelom-w-walce-z-otyloscia?_url=%2Fr%2F2bWT8iqYtp-ABEOZyfIL9%2F&utm_source=343&utm_medium=4&utm_campaign=9023&utm_content=11388&utm_creation=sliminazer_june_cpc_m1&utm_DataBase=Instytut-Badan&adi=A18170e11e00f1eefa2c2385c24e0960a&adref=2bWT8iqYtp-ABEOZyfIL9&adrf=343&adp=2147&ada=&clear_stats=2bWT8iqYtp-ABEOZyfIL9

Tak się zastanawiam co trzeba mieć w głowie żeby coś takiego wymyślić...
A co trzeba mieć żeby się na to nabrać?

A może jednak spróbować?! W końcu teraz taka okazja! ;)))))))))

12 komentarzy:

  1. jak widać tych co mają pstro w głowie jest całkiem sporo skoro takie biznesy jakoś funkcjonują ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz w to wchodze:)))
    Kryste, ze tez ludzie wierza w takie cuda, no ale z wiara i fobia sie nie dyskutuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Osiem kg w dwa dni!!! Biere to! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz Buka !!! są tacy jednak co się na to łaszą ;)

      Usuń
  4. Chyba się na ten cud skuszę, bo inaczej nie schudnę ;))))))
    Objadam się ostatnio okropnie :( bób i czereśnie to moja codzienność :))))

    Poza tym mam jakieś problemy z internetem i ciężko mi dodawać komentarze :(i w ogóle „bywać”. Mam komputerowy detoks. W sumie przed wakacjami się przyda ;))))
    Bo urlop tuż tuż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie od tygodnia nie przychodzą na maila info o komentarzach na moim blogu ... no co za dziadostwo !

      Usuń
    2. Podobno te „zawirowania blogowe” mają związek z RODO :(

      Usuń
    3. ale dziwne bo inne powiadomienia z innych blogów mi dochodzą i moje też jak coś skomentuję ale nie dochodzą żadne z tego co ktoś komentuje na moim blogu

      Usuń
    4. Polly, teraz pod kazdym postem musisz kliknac "powiadamiaj mnie". To okienko zaraz pod oknem na komentarze.

      Usuń
  5. Haha ha...
    A potem pewnie szpital z odwodnienia, bo takie cuda to raczej mają za zadanie wyrzucenie wody a nie tłuszczu.
    Ja schudłam już 5 kg ale nie w 2 dni tylko w 2 miesiące, a to i tak u mnie ogromny sukces.

    OdpowiedzUsuń