26 kwietnia 2018

Pani Buka nie ma weny...

Nie ma też czasu. Czyta książki ;))))
A, że od poniedziałku jest delikatnie mówiąc uziemiona. To ma do tego sytuacje idealną ;))

Znalazłam taką zabawę :) Dołączycie się? :)))))


Mnie wyszło coś takiego:

„Potrafię, kurwa dotrzeć do każdej informacji na temat każdego człowieka, jeśli nie potrafisz wykorzystać mnie do czegoś więcej niż tylko sortowanie poczty, to jesteś idiotą”.

Nie bardzo wiem jak mam to interpretować ;)))))
Może w wakacje znajdę pracę ... na poczcie? ;)))))))
Obiecuję nadrobić zaległości u Was, bo mam ich trochę.
Napiszę coś mądrzejszego jak wena powróci...

22 komentarze:

  1. Sprawdziłem.

    Widocznie podpił sobie porządnie.

    To by było nawet realne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe... Moja najblizsza ksiazka nosi tytul "Molecular biology of the cell" (w pracy jestem). Nie bede nawet cytowac 69 strony z tego tomiszcza... ;)
    To chyba oznacza, ze wakacje spedze w... robocie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie byłaby dobra wróżba! Przyjmijmy, że wróżenie w pracy się nie liczy ;))))

      Usuń
    2. Dobra, to podejscie #2: "The boy needs a break". Czyli co? Mam gdzies zabrac Kokusia? Czy malzonka? :D

      Usuń
  3. dołączam się. Moje zdanie brzmi: Znów zatrzeszczało. Co oznacza, że znowu się upasę na wakacjach aż będzie w biodrach i tyłku trzeszczało. Realne i nawet obawiam się, że będzie prawdziwe ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O losie! Cieszę się, że to nie moja wróżba ;)))))

      Usuń
  4. Jak ja mam dolaczyc jak moje nie dosc, ze tylko po angielsku to jeszcze polityczne?? :))
    Z polskich ksiazek mam chyba tylko jakis album Lodzi i Kielc oraz bodajze malarstwo czy cus na podobienstwo.
    Nijak nie pasuje do tej zabawy, chyba, ze chcecie mnie zatrudnic do interpretacji Waszych cytatow:))) ale za skutki nie biore odpowiedzialnosci;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje zdanie: Może już czas na Martini?
    No to mi się podoba ������

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje zdanie : "Nie chciał mi powiedzieć,to był dobry znak".. Tajemnicze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry znak to zawsze dobry znak ;))) znaczy wakacje będą udane ;))))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zawsze jakiś ;))) zapraszam do przyłączenia się ;)))

      Usuń
  8. " Była to sama prawie młodzież łódzka, typowa młodzież z kantorow i składów". Hm...podobają mi się młodsi, ale do Łodzi się nie wybieram:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic nie wiadomo ;) może urlop w Łodzi? ;)))))

      Usuń
    2. W tym roku już nie mam.urlopu!
      Ale za rok kto wie?

      Usuń
    3. Ojej to strasznie szybko się z urlopem rozprawiałaś, dopiero kwiecień.
      Czyli zamiast Łodzi wakacje z młodzieżą ;)))

      Usuń
    4. Cały wzielam na pobyt w kibucu:)

      Usuń